Home  ›  

Ik ben niet tevreden of heb een klacht. Wat nu?

Bij Oosterpoort Opleidingen willen we tevreden en geslaagde leerlingen! Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Echter waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het is niet te voorkomen dat er eens iets mis gaat.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht, dan doen we onze uiterste best om deze goed op te lossen. Natuurlijk is het belangrijk dat je je klacht bij ons kenbaar maakt, anders valt er weinig op te lossen.

Wat moet je doen als je niet tevreden bent of een klacht hebt?

Maak je klacht aan ons kenbaar. Geef daarbij duidelijk aan wat er niet goed ging en wat wij (hadden) kunnen doen om dit te voorkomen of te verbeteren. Klachten kenbaar maken kan per:

Telefoon:
Bel ons op 050 31 31 330. Wij proberen zo veel mogelijk direct op te lossen. Het kan echter zijn dat wij u (gezien de aard van de klacht) alsnog verzoeken om de klacht middels een e-mail aan ons kenbaar te maken.

E-mail
Stuur een e-mail via ons algemene e-mail adres: info@oosterpoort.nl

Per post:
Oosterpoort Opleidingen
t.a.v. dhr. W.E. Takens (directie)
Protonstraat 5-1
9743 AL Groningen

Na ontvangst van je klacht, sturen wij jou binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst waarna uw klacht direct in behandeling wordt genomen. Oosterpoort Opleidingen heeft een klachtencommissie die klachten verwerkt via een zelf opgelegde klachtenprocedure.

Via deze link kan je de klachtenprocedure downloaden.


‹ Ga terug naar meest gestelde vragen



Heeft dit antwoord jou niet geholpen? Of heb je een andere vraag? Neem contact met ons op!


Telefoon

Particuliere opleidingen: 050 31 31 330
Beroepsopleidingen: 050 311 58 44

Contactformulier

Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 24 uur contact met je op!

Stel uw vraag

© 2021 Oosterpoort Opleidingen | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Cookies

Website door Mint